Sunday, March 15, 2009

Boys Grup

Ok, seperti yang dijanjikan, kali ni aku post sal Boys grup lak kay???!!!.... Bukan ape, asik tertangguh je kan...almaklum la aku bz sket....kali nih bukan bz tengok U-tube lagi k...nih betul2 bz...balik kijer trus titon....huhuhuh.... n sorry beb cuz da banyak ari pendam posting nih...

Walopun kali nih aku x dapat nak kumpulkan kesemua ahli...well, x larat nak kol semuanya tau....(alasan selamat)

So, kita mulakan dengan abe Imran ea, korang ley chating gn Imran kat sini o lau nak berblogging ley la lawat kat sini. La ni tengah landing kat Kajang (area mane aku kurang pasti pulak tuh)

Then anda masih ingat lagi dengan Naim? ala, Naim Syukri dak Besut tuh, la nih tengah stadi kat UTeM, email dia kat sini k. Disebabkan aku sempat nak wat kaji selidik dengan lebey banyak lain kali aku hapdet lagi k.

Limi: dengarnya bakal jadik best student kat UTHM, sape2 nak menuntut ilmu dengan dia ley la try email kat sini. Sama-sama la kita berkongsi ilmu ye...

Mamat perasan encem kat DKE...sape ea??? korang ley survey kat sini. Dia study kat Perlis, aku da lupe la nama U tu, (next time aku hapdet) n la ni tengah wat praktikal kat Jabatan Bekalan Air Kelantan. Lau rase2 air kat umah korang tercemar sila cari dia ni ye....huahuahua....

3 comments:

Anonymous said...

aku rase mamat tu bkn perasan hsem la..tp mmg hsem pon..haha

belajar nulis said...

http://afwanaprilio.blogspot.com/

Soleh Sugianto said...

Masih adakah... ini... salam puasa Ramadhan gaes