Saturday, February 21, 2009

Friends (フレンズ)

Kenangan Masa Family Day kat Melawi n Lawatan kat Melaka

Time tengah boring td aku terdengar lagu lame dari cerita gabungan Korea n Japanese n aku rase terpanggil untuk story sal kawan nih.

Friends @ Kawan @ Sahabat @ Geng <- (Bukan citer upin & Ipin tu ea)
Adakah kiter betul2 faham akan ungkapan tu? sori la aku bukan bermaksud nak berceramah kat sini, tapi tetiba dapat idea nak membebel sal nih plak arinih.... Pernah tak korang terfikir sal nih? Siapa kawan kita yang sebenarnya?


Cilok ayat nih dari poem for friends

Adakah yang akan sentiasa menemani kita sewaktu susah & senang? or juz waktu kita senang jer? Akceli, payah sangat nak jumpa kawan yg betul2 boleh dianggap sebagai sahabat sejati... n memang beruntunglah bagi mereka yang dapat jumpa kawan yang macam nih....



Aku harap kita dapat kawan macam tu gak la ye.....Dun worry geng, aku sentiasa anggap korang sahabat aku...thats y la aku watblog nih....walopun kita tak dapat jumpa secara nyata, tapi kemudahan IT zaman sekarang dapat membolehkan kita berhubung di alam cyber...N aku harap kita dapat meneruskan persahabatan kita sampai bila2....




Ni je yang aku dapat wat wat mase nih...
Kita jumpa di lain waktu k..
Daa...wassalam....

-admin-

No comments: