Tuesday, February 17, 2009

Salam mesra..

Harini genap seminggu aku bercuti...
Utk pengetahuan korang, aku terpaksa menangguhkan kerja murni ini atas sebab2 yang tak dapat dielakkan. Adinda kesayangan aku telah 'pergi' menyahut panggilan Illahi minggu lepas, bersamaan dengan hari Selasa (10/02/2009) pada jam 10:30 mlm. Aku yang terkejut mendengarkan perkhabaran itu serta-merta bersiap menunggu kakakku datang menjemputku. So, pada mlm tu jugak kami adik-beradik balik ke Kg. Dekat seminggu jugaklah aku berkabung (not online cuz x sempat nak bawak balik broadband kesayangan ni lik kg). Untuk membaca lebih lanjut tentang kisah ni korang ley skodeng blog sista aku kat sini. Hope korang ley sedekahkan al-fatihah buat adik aku. Thanx a lot.....

So, harini dengan penuh semangat waja aku menyambung kembali tugas nih...n kat sini aku sekali lagi nak mintak jasa baik korang, sape2 yang rase2 die rajin utk meng'hapdet' blog nih ley berhubung dengan aku selaku ketua editor kat sini (ini kes lantik diri sendiri nih...poyo tul)
Tawaran ini terbuka buat sesape jer....aku tak kisah...

tu jer kut wat mase nih...
aku dah ketandusan idea...korank nak tan kenapa? cuz da kul 01:44 am...
sok kijer...mak aih...hihihi...
pape pun thanx for visiting....

daa...
-admin-

2 comments:

Unknown said...

awat reunion lambat lg hehehe

time tu dah beranak pinak dah huhuhu

elektron said...

tu lagi best..
bawak anak masing2...
hihi